woensdag 4 april 2018

Buitenland

Eerst de droom van vorige nacht: weer van alles met kleding. Ik draag een dikke rode bodywarmer, blote benen eronder, terwijl ik ga sporten, het ziet er niet uit, maar ik heb geen andere kleding. Ik voel mij 'voor gek' lopen.

Vannacht:
Met het gezin in het buitenland. Een prachtige vakantie. Helemaal, zoals ik voor ogen had. Heerlijk warm. We beklimmen een rots. Er is prachtig uitzicht. We zitten in een soort cabine, klein huisje op de rots. Ik zie de zee glinsteren, mensen zonnebaden. Ik wil er naartoe. Dat kan, door een deur te openen. De anderen zeggen, dat dat niet kan. Ik ga kijken. Ik begrijp nu, waarom het niet kan. Er is geen afdaling. Je zou stijl naar beneden moeten. Toch is het niet zo hoog, dat het niet te doen is. Maar nu niet verstandig.

De rotsen zijn zoals mergelgrotten. Gelig. Heel mooi. Ik voel mij hier heel erg thuis. Ik zie kinderen spelen in zee. Kijk vanuit weer een andere cabine. Nu een heel stuk lager in het gebergte. Ik wil er een foto van maken.

Ik voel me blij, enthousiast, echt zomervakantie. Hugo blijkt 'even' naar huis te zijn, ivm de mondhygieniste. Ik vind het maar raar, dat hij daarom naar huis gaat. Hessel is ook van plan even naar huis te gaan. Ik begrijp dat niet. Het is heel lang rijden.

Er wordt een mantel van Amber alle dagen gebruikt, voor de studenten van de toneelschool. Dan moet deze wel schoon zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten