vrijdag 12 december 2014

Vliegtuig

Er is een steeds terugkerende droom, dat ik met het vliegtuig mee moet, zonder dat ik dit zelf geregeld heb. Ik vind het dan eigenlijk niet nodig, en zonde van het geld.
Maar blijkbaar moet ik er toch alles aan doen om dat vliegtuig te halen.

De droom komt in verschillende varianten voor.
Steeds gaat het om ons hele gezin: we moeten allemaal met dat vliegtuig mee.
Soms zitten de anderen al in Spanje of Portugal, en moet ik in Nederland nog bezigheden afronden.
Dat geeft dan onrust, en ik wil zo snel mogelijk herenigd worden met het gezin, rust hebben, terwijl ik dan dus niet voldoende rust en tijd heb om de bezigheden af te ronden.

Ik droomde ook eens dat mijn vriendin in een bus naar Gees zat, en dat zij met haar twee dochters uiteindelijk de bus moest halen. We deden er alles aan, opdat zij het maar zouden halen.

Laatst droomde ik dat het vliegtuig bij Den Haag HS klaarstond. Een KLM-toestel.
De kinderen waren allang ingestapt, terwijl ik met Hessel eerst nog een 'rondje Den Haag' moest maken, met Lijn 17. Het zou allemaal uiteindelijk wel goed komen, maar ik begreep niet wat voor zin het had, om eerst nog dat rondje per tram te maken. Het gaf toch alleen maar weer stress!?
Maar we hadden geen keuze. We moesten het hele traject doorlopen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten