woensdag 3 januari 2024

Kleding

Ik moest om 11:45 uur ergens in Beilen aanwezig zijn, om te werken in de kinderopvang. Maar ik was rond die tijd nog op een locatie in Coevorden. Ik kon er niet weg komen, omdat ik zulke dikke kleding droeg, dat ik mij nauwelijks kon bewegen. En ik droeg geen onderbroek. Op het toilet probeerde ik de kleding uit te krijgen, maar dat lukte niet. Op een gegeven moment ging ik maar moedeloos op een brancard liggen, met een koptelefoon op mijn hoofd, om rustiger te worden. Zo probeerde ik rustig de kleding uit te doen, maar dat lukte ook niet. Ondertussen liepen er leidsters, ouders en kinderen voorbij. Zo kon ik mij ook niet vertonen. Ik wist dat ik te laat kwam in Beilen. Het liep al tegen 12 uur. Maar ze hadden nog niet gebeld. Toch wist ik dat dat geen probleem was, omdat ik zeker wist dat ik dit droomde. Ik had allerlei stemmingen overgenomen van deze locatie. Ongeveer 75% van de pm-ers waren of zwanger of ziek. Het was een ware leegloop. Alle gezichten gingen in mijn richting, om het op te lossen. Anderen hielden zich afzijdig.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten