zondag 28 januari 2024

Kinderopvang

 Een paar dromen over de kinderopvang. In de vorige droom was mijn vriend uit Duitsland in een vakantiehuis, waar ik met de kinderen van de opvang was. Het was druk bezaaid met kinderen en donker, midden in het bos. Hij was een soort entertainer van de kinderen. 

Deze droom was hij er weer, op de opvang. Er gingen kinderen in bad, die niet op de BSO waren, maar gewoon langskwamen. Ik ging dit bespreken met mijn collega's. 

Ik zat in de speelzaal met een heleboel kinderen op de grond, in een halve cirkel. Tegenover ons zaten leidsters met kinderen van een andere school. Er kwam een optocht langs van mensen van het koningshuis. Wij wachtten op Koning WA en Maxima. Hessel was er ook bij. De Zwarte Ruiter kwam voorbij, en zijn zwarte paard rende keihard. Ook koetsen met prinsen stoven keihard voorbij. Ik probeerde de kinderen extra te beschermen. Vond het allemaal wel heftig. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten