zondag 25 april 2021

India

Ik was op reis gegaan naar India, om een verjaardagscadeau voor Hessel te kopen. Het was een Punjabi Dress. Ik vond het wel wat apart dat ik dat voor hem ging kopen. Net zoals in ander dromen over India, zou ik binnen 24 tot 48 uur weer terug zijn. Ik vond het wel wat overdreven dat ik alleen voor dit cadeau naar India gaan. Ik zou hiermee toch onnodig risico gaan lopen zo? Maar blijkbaar was het cadeau alleen maar in die ene winkel in India te krijgen, en kon het ook niet online besteld worden. De reis was heel vlot gegaan, en ik liep alweer midden op straat in India, in alle drukte. 

In een ander fragment bleek, dat Hessel en de kinderen toch ook naar India waren gegaan. Het was 's avonds laat, en ze speelden in een speelruimte van een school. Ik zei dat we nu toch echt wel naar het vliegveld moesten gaan, voor de terugreis. Hessel zei dat dit best nog wel even kon wachten. Het bleef allemaal wat onzeker. Daar moest ik mijn weg in zien te vinden. 

Ik liep langs een duin of dijk in Friesland naar een camping. Het was even afwachten 'of de moeders met de kinderen zojuist arriveerden´, of dat zij zojuist zouden vertrekken. Er werd gezegd dat je meer kans had op arriveren, als het avond was. Dan zouden de kinderen op tijd naar bed kunnen, en zouden ze de andere dag vroeg van start kunnen gaan op de camping. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten