woensdag 7 februari 2024

Truitje

Ik verblijf in een afgelegen boerderij met een oubollige boer en boerin, die daar de scepter zwaaien. Wij moeten alles doen wat zij zeggen. Het is er vies en niet onderhouden, met allerlei gangetjes boven en onder de grond, spinnewebben, schimmel. We doen allemaal dingen stiekem. Het is misschien ook wel een vakantieoord of hotel, waar wij werken. Ik ben er met een vriendin. De vrouw heeft een voetenbadje voor mij gemaakt. Maar als ik dat ergens neerzet, valt het in een gat waar een luik voor hoort te zitten. Het klettert naar beneden in een douche die er heel vies uitziet. Moeten we die dan ook nog schoonmaken? De vrouw is bezig met was vouwen. Ik zie er mijn retro truitje tussen liggen dat ik bij Amber kocht in de Vintage-winkel. Blijkbaar heb ik dat bij haar geruild voor een goedkoop shirtje met print. Ik wil mijn retro truitje weer terug ruilen, vanwege de emotionele waarde. Ik denk dat ik dat wel voor elkaar krijg bij de boer. Hij is wel flexibel. Dan bedenk ik mij dat het allemaal niet nodig is, omdat ik dit alleen maar aan het dromen ben.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten