donderdag 28 april 2022

Cactus

In het ouderlijk huis is een cactus, als Kerstboom. Deze staat in de speelkamer. Het speelt zich af heel vroeger, toen de voorkamer nog een speelkamer was, met box. Ik kom binnen na een dag weggeweest te zijn. Misschien heb ik gesurfd. Ik ben een jaar of 16. Ik ben een beetje in de war over ´de kerstboom´ en bedenk met dat deze nog versierd moet worden, maar hoe? Alles loopt nu anders. Maar ook wel weer 'leuk anders', eerlijk gezegd. Een leuke creatieve draai, zogezegd. Mijn moeder heeft lekker gekookt. Ik ruik de heerlijke geuren van de maaltijd, en heb trek in eten. Maar mijn vader vraagt wie pizza wil, en neemt de bestelling van een ieder op. Hij is nog jong. Ik ken dergelijke initiatieven niet van hem. Er is reclame voor het boerenbedrijf en het tuindersbedrijf. Er spelen huisvrouwen uit Oosterhesselen en Kwintsheul mee in de reclame.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten