zaterdag 25 april 2020

Beelden

Afgelopen week:

Het waren dromen, maar misschien ook beelden die op mijn netvlies verschenen, na even ingedommeld te zijn. Dat ik wist dat ik aan het dromen was. 

--> De achtergrond van een zwartwit-foto, met strepen van een beweging erin, alsof een motorrijder of een brommerrijder razendsnel door het beeld rijdt, ergens op een trambaan in Amsterdam
--> Op de voorgrond een duidelijke afbeelding van Rood Kapje, met een knalrood mutsje en capeje.
--> De heide ook in een foto, ik wandel daar, opeens doemen daar een moeder-leeuwin met haar jong op, ik schrik even, ze zijn prachtig om te zien, ik hoef helemaal niet bang te zijn, ze zijn zeer nauw verbonden met mij, heel liefdevol en vooral ook heel sterk, erg mooi.
--> Mijn vader zegt: "Jij kunt gemakkelijk meerdere boeken tegelijk schrijven".  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten