donderdag 9 april 2020

Regen

In de droom ga ik weer naar school, maar omdat het slecht weer is, brengt Hessel mij. De kinderen gaan ook mee. We rijden door een tussenliggend dorp. Daar wil iedereen nog even boodschappen doen, bij de Jumbo. Ieder heeft voor zichzelf weer iets anders nodig. 
We nemen allemaal de tijd, ik ook.

Het is slecht weer, donker, regen, wind. Dan bedenk ik mij in een keer, dat we nu toch wel naar de auto moeten om verder te rijden, want anders kom ik te laat. Hessel doet zijn best om mij op tijd op school te brengen. Hij laadt de herenfiets achterin de auto. De fiets hangt eigenlijk meer een beetje aan de achterkant van de auto, maar toch lijkt dat wel gewoon goed te gaan. 

Ik ben wel op tijd op school, maar op school mogen ze alleen maar een bepaald lokaal innemen. Dus dat betekent dat de hele school op een kluitje zit in dat ene lokaal. Er is een kringgesprek voor de kleuters, en de kinderen van de middenbouw en bovenbouw zitten er omheen. Dat is wel heel knus, maar de kinderen hebben te weinig ruimte.

Er moeten ook spullen verplaatst worden van de ene locatie naar de andere locatie en weer terug. Ik begrijp nog niet zo goed wat de achterliggende gedachte is, maar ik vertrouw erop dat dit spoedig duidelijk zal worden.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten