zondag 19 mei 2019

Hotel

Ik ging met Hessel naar een hotel. Vlak voordat we naar binnen gingen, tilde hij mij op. Hij ging mij 'over de drempel' helpen, zoals wanneer je net getrouwd bent. Ik dacht nog nou, ik ben toch veel te zwaar. Maar het lukte wel. Het maakte mij wel heel lang. Ik dook voor mijn gevoel hoog de lucht in. Ik kwam met mijn gezicht in een hele ijle lucht. Het was mistig om mij heen. Dat voelde heel prettig fris aan. Het was een mooie, serene omgeving. Letterlijk met je hoofd in de wolken.

We kwamen binnen in het hotel. Eerst was daar een ruimte met zwembad en basketbal of tennis, zoals op de sportschool. Buiten kon je op terras zitten. Ik keek verbaasd om mij heen. Aan de linker kant waren de toiletten. Ik ging daar zoeken, of daar misschien de ingang van het hotel was. Ik vroeg aan Hessel of de hotelgangers hier ook mochten zwemmen, maar dat was niet het geval. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten