vrijdag 3 mei 2019

Luisteren

Ik kreeg het bericht door, dat het alleen maar een kwestie is om te luisteren. Je kon kaartjes trekken met hetzelfde logo als op de tekst over Jezus, die ik onlangs op internet heb opgezocht. Dit logo gaf aan, dat het uit dezelfde bron afkomstig was. Dit vond ik eigenlijk wel ontroerend mooi!

Er was nu weer een kwestie van gladheid: nu niet gladheid op de grond, maar twee gladde voorwerpen tegen elkaar aan. Het leek erop dat ik het de vorige keer nog niet helemaal goed kon doorzien, en nu wel. Het gaat namelijk niet om aarden. Op de een of andere manier is dat nu niet het thema. Het thema nu is, dat er door wrijving nieuwe energie vrijkomt. Deze energie vormt de basis voor de nieuwe richting. Denk bv aan vuur maken met vuursteen.

Het ging in feite om luisteren en energie voelen, ervaren, die als normaal beschouwen, er niet voor weglopen, er valt helemaal niets meer weg te lopen, alles is reeds opgehelderd.

Andere droom:

Ik werd steeds opgehaald door mijn Duitse vriend. En een ander moment was het zijn vrouw, die mij ophaalde. Ze reden in een kleine Kever. Ik vond het wel wat apart, maar ze waren heel resoluut, het was heel gewoon. Ik werd bij hen welkom ontvangen, met hapjes  en drankjes.  Zijn vrouw praatte niet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten